דר לין אתה 10
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קבלתי את תשובתך יופי של כוון .חפשתי מידע נוסף בנושא adh b נעשה לי "חם":האם קימות סיבות שונותלשיבוש בהפרשת ההןרמון ןמהן? שוב תודה על התיחסותך.
10? איזה מסקנה נמהרת. תכווני אותי ותמקדי אותי מה את רוצה ואני אעזור לך
שלום דר לין כמה מחמאות מקבל אדם בחייו? הרבה פחות מדי.ואם נתתי לך קח ואל תתנצל ככה הרגשתי פתחת לי כוון מחשבה חדש שאף אורולוג לא העלה ואני אצלם "מבקר" יותר מפעם בחיים.היום העלתי את נושא הadh באוזני הרופא שלי ומחר אניהולך לסט בדיקות .אשמח מאד לקבל תשובות שליליות בכל מקרה שוב תודה לך