כיצד לטפל
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 31. כאב בחלק העליון של הפין (קרוב לבטן) כמעט לכל אורכו, בפרט בזקפה, תחושת לחץ בחלק הסופי של הפין (כאילו צריך לתת שתן), פעמיים טפטוף של שתן בלילה מתוך שינה, אולטרסאונד פין תקין, תרבית שתן תקין. מה עושים?
נבדקים. מה הרופא שלך אומר - למה הוא שלח אותך לאולטרסאונד בכלל? האם זה כלל דופלר?
בגלל כאבים בפין בעת זיקפה. החידוש: תחושת לחץ בחלק הקדמי (ה"כובע") גם לא בזמן זיקפה. האם יכול להיות שהסימפטומים קשורים לפרוסטטה? (להזכירך, בן 31)