גוש ? באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבחנתי בגוש בחלקו האחורי של האשך הימני ובגוש דומה אך אולי קטן יתור בשמאלי. הבנתי שבחלקו האחורי של האשך אמור להיות חלק נפרד אשר עשוי ליצור רושם של גוש למרות שאין הוא כזה. אשמח לקבל פרטים בנושא וכיצד עלי לבצע בדיקה נכונה [עצמית] לקידום האבחנה פרט להיבדקות אצל רופא. אודה מאוד אם אקבל תשובה בעניין זה.
קודם כל אני מברך על כך שאתה בודק את האשכים וככה צריך להיות שנית - אתה צריך לראות אם האשכים נפרדים מהגושים שאתה בודק - אם כן - הסר דאגה מלבך - הסיכוי למשהו רציני הוא קלוש ביותר שלשיית - זה הזמן שתיגש לרופא - יבדוק אותך יגיד כלום או נניח ציסטות בדרכי הזרע שזה מילה אחרת לכלום - ותמשיך בבדיקות האשך שלך לבד - שזה כאמור מצויין והלואי שהרבה היו עושים את זה