איכות הזרע להולדת בן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכב'. לאשתי ולי יש 3 בנות בריאות ונחמדות. לבקשת אשתי, עשיתי בדיקת זרע והתוצאות הן: Viscosity - normal PH - 8.7 Volume - 1.8 ml Concentration - 41 Motility: 1hr 0% 4hr 0% Vitality: 1 hr 30% 4hr 6% Normal Morphology - 12% Erythrocytes - no (לשאר הנתונים אין התייחסות בטופס הבדיקה) שאלותי: 1) מה משמעות התוצאות הנ"ל לגבי האפשרות ללדת בן? 2) נאמר לי ע"י מומחית לתזונה טבעית, שתוצאת ריכוז הזרע צריכה להיות בטווח של 80-90 וכדי להגביר זאת עלי לבלוע בכל יום ארבע כמוסות של B&O (תמצית אבקת קרן קרנפים בתוספת תרכיזי אשכים). מה דעתך בנדון? לתשובתך אודה,
תגיד לי בבקשה שצחקת עלי...ושזו הייתה בדיחה
ממש לא! מצפה לתשובה אמיתית.