כאב באיבר המין של החברה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני והחברה שלי נמצאים ביחד כחצי שנה. מספר הפעמים שקיימנו יחסי מין הכוללים חדירה היה רק בתחילת הקשר והיום אחרי 4 חודשים של אי קיום יחסי מין מאין אלו החלטנו שאנו ממשיכים שוב.. לאחר שניסינו לחברה כאב באיבר המין.. היא טענה שיש לכך מספר סיבות: 1-שהיא לא מרגישה מספיק מגורה. 2-שבגלל שהיא רזה ולא קיימה יחסי מין הרבה זמן זה גורם לכך.. בקשר לדבר הראשון אנחנו מנסים להתגבר.. בקשר לשני היא טוענת שצריך לאט לאט כל פעם לבצע חדירה לאט לאט כדי שדופה יתרגל שוב לאיבר המין.. יכול להיות דבר כזה? תודה על היעוץ דורון.
ידידי א-קודם כל מה זה קשור לאורולוגיה? ב-חבל לך על הזמן מניסיון אישי. ג-הימלט ממנה כמו עקוץ נחש אל תהיי מזוכיסט מדובר בנקבה א-מינית עם תסביכים בנוגע למיניות הכללללללל בראש.
זה באמת לא הפורום לשאלה הזו