לאחר בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תוצאות בדיקת הזרע: 3.6ml 7.5 ph זרעים 20 מיליון ל 1CC MOTILITY 35% 4% Normal Morphology WBC 15 האם אני סובל מדלקת שמצריכה אנטיביוטיקה? איזה תרופות קיימות להשבחת הזרע? האם יש סיכוי להריון בנתונים אלה?
מהבדיקה הזו קשה להגיד אם יש לך דלקת או לא - יש מעט ביותר תאים לבנים - לא אומר כלום הייתי עושה עוד בדיקה וכן תרבית זרע במקביל
האם אפשר בבקשה לקבל תשובה גם על 2 השאלות האחרות תודה רבה
אתה פורה על פי הבדיקה הזו. לגבי השבחת זרע - זה מבוצע על ידי הרופא הגניקולוג - לא נראה לי שאתה צריך לא ביצוע שכזה ולא טיפול תרופתי