סיכונים ב IVF
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ובעלי אמורים לעבור ivf . נתנו לנו דפי הסבר . הסיכונים די מפחידים , האם להתייחס לסיכונים באותו אופן שבו מתייחסים לדפי הסבר לגבי תרופות ? או שיש כאן משהו יותר ממשי ? האם צריך לחשוש מאוד מהתהליך ? ( אין לנו ברירה אחרת ) תודה .
קודם כל בהצלחה שנית - אם הוחלט על השפרייה חוץ גופית הנחתי שזהו זה ואין דרכים אחרות אחרת הרופא היה מסביר לכם אותן שלישית - דפי ההסבר נועדו כדי לאפשר לכם להבין את הסיבוכים והסיכונים - וזה הכרחי בשלב הזה- כמו גם שאתם תקראו אותם ותשאלו את הרופא המטפל לגבי כל שאלה שנראית לכם לא ברורה