כתבתי למטה....אולי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא שמת לב.......שהרופא לא אמר דבר ולא רציתי להטריד אותו עם שאלות........ נכון, זה לא מתאים לי.....אבל הייתי בהלם.... בכלל , חיפשו לי גידולים סרטניים.......ומצאו אבן........ השמחה שבשה לי את חוט המחשבה....
אז חוזרים לרופא המטפל. זה לא שאי אפשר לענות כאן אבל - זה עניין ערוני הקשור בחוק זכויות החולה וכבוד האדם וחירותו - שמטיל בעצם חובה על הרופא - אבל זאת עקב הזכויות הקיימות לך. ואני - כאן אחרי זה - אם לא מבינים יותר מידי או ההסבר שניתן למרות - שניתן בצורה ברורה וראוייה - עדיין יש כמה שאלות