varicocele
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר לין שמי יוסי ובביקורי אצל האורלוג נאמר לי כי יש לי באשך שמאל התרחבות של כלי הדם וזה עלול לפגוע באיכות הזרע. נשלחתי לבדיקת זרע ובאבחנה של ההפניה נכתב varicocele. אציין כי ברגע ששמעתי זאת מהרופא נלחצתי כי לא אוכל להביא ילדים והדבר גרם לדאגה רבה. יש לי שני שאלות: 1. כיום אני סטודנט לתואר ראשון והאמת שהדאגה לא והמחשבות לא יעזרו לי ללימודים ואין לי כוונות להתחתן או להביא ילדים לפחות עד סוף התואר עוד שנה. האם ניתן לדחות את הבדיקה ובכלל את כל העניין עד אז ועדיין אוכל לטפל בכך? 2. האם יש סיבה לדאגה שמה לא אוכל להביא ילדים אי פעם? מודה לך מאד אם תענה לי יוסי
אתה לא צריך בכלל להתעסק עם זה עכשיו. אם נניח ישנה הרעה - שלידיעתך היא קיימת רק לאחד מתוך ארבעה אנשים עם הבעייה הזו - אז גם אין שום מניעה בשיהוי עד לנישואין או סמוך אליהם
קודם כל אודה לך על כך שהרגעת אותי ועכשיו אוכל שוב להתרכז בלימודים אחרי הכל אני רק בן 24. שנית מה היא ההרעה עליה דיברת וכיצד אני אמור להרגיש אותה?