זיקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 32 נשוי +ילדים לפני כחודש אובחנה וירקוצלה בבדיקת אולטראסאונד .לא היו אף פעם בעיות של זיקפה וקיום יחסים,אך בשבוע האחרון יש תחושה של הרדמות הפין ללא זקיפות . בקיןם יחסים היתה זקיפה חלקית ולא חזקה בשבוע זה ,מה עלי לעשות? אודה לקבל תשובה מהירה. ( אני גם רוכב על אופניים ,האם קיים קשר?) תודה!
אין קשר בין וריקוצלה להפרעה בתפקוד המיני. הוריקוצלה ממש לא חשוב לך כי יש לך ילדים. ניתן למצוא קשר מסויים בין הפרעה בתפקוד המיני ואופניים אם ישנה פגיעה בכלי הדם באבר המין - וזה אפשר לבדוק על ידי אולטרסאונד דופלר של עורק הפין. וכן - אם יש לך זקפת בוקר - סביר שאין לך פגיעה פסיולוגית כלל
שלום תודה על תשובתך מה לדעתך עלי לעשות כעת? או שזה משהו חולף? תודה רבה