זריקת טסטרוירון דפו - מה השפעות לטווח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מאחר ושאלתי לא נענתה.( אשאל בשנית.כנראה דילגת בשל עומס רב על דף ב-29.12.03) הומלץ לי ע"י רופא לקבל זריקה חודשית של טסטרוירון דפו. מאחר והטסטוסטרון שלי נמצא גבולי. מה ההשפעה לטווח ארוך בשמוש בחומר זה ? תודה. יוסי
אני למשל לא בטוח בכלל שזוהי התרופה המומלצת = והשאלה מהן תופעות הלואי למשל - מבחינת התפקוד המיני - אם ישנן כאלה. ובן כמה אתה באמת לא ראיתי את השאלה - ואשמח אם תחזור אילי במהירות כדי שאמליץ לך אולי על כיוון אחר
ד"ר לין, אני בן 51. הטסטוסטרון שלי נמצא בגבול ( ממש בקצה) הנמוך. הזריקה הומלצה ברמה חודשית. מה השפעה לטווח ארוך. יוסי