וויאגרה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שוב דוקטור.... רציתי לשאול לגבי וויאגרה... עדיין לא השתמשתי בזה ורציתי לשאול אם כאשר אחריי שאני גומר ולא ממשיך יותר,האם עקב נטילת וויאגרה יהיה לי קל יותר להגיע לזיקפה קשיחה גם אחריי מנוחה,כי עכשיו אחרייי שאני גומר הזיקפה לא חזקה מספיק ולוקח לי זמן להגיע לזיקפה כמו לפני אורגזמה. אגב הסרוקסט שיפר מעט את משך הזמן עד לגמירה אני יכול יותר לשלוט על זה אך עדיין זה לא מספיק זמן,כמה דקות פלוס מינוס... אני על חצי כדור סרוקסאט 10 מ"ג כל יום האם עליי להגדיל את המינון לכדור שלם של 20 מג? בבקשה תענה לי על זה. תודה רבה :)
לא להמשיך עם המינון של הסרוקסט כמו שאתה - והויאגרה - ישפר גם את הזקפה בהמשך
שכתבת לא להמשיך...או ששכחת פסיק או שהתכוונת ללא להמשיך עם המינון הזה לא הבנתי....