"מחזיק" הרבה זמן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. כאשר אני מקיים יחסי מין,אני נוהג להשהות את השפיכה(ללא תרופות וללא אמצעים כלשהם) ומסוגל לקיים יחסי מין כ 3 שעות ברציפות ללא שפיכה\אורגזמה. האם הדבר עלול לגרום לנזק כלשהו עצם ההשהיה של השפיכה?
עלול כן אתה מסוגל לגרום לך שלקות של הערמונית בלוטות הזרע ודרכי הזרע. וזאת - סתם בלי הגיון רב. למה לא יותר טוב להגיע לאורגזמה 4 פעמים במקום למשוך את היחסים שלוש שעות? ואגם אם אתה לא יכול לעשות זאת - אז עדיין עדיף לא למשוך את השפיכה בזמן הזה אלא ברגע שיש תחושה - לגמור