סטיות בדיקת מקלון מול מיקרוסקופית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי 3 פעמים בדיקת שתן רגילה, בכולן התומאות היו 10, 50 ו150 בהתאמה. לאמרות שישנו חוסר דיוק רב בבדיקה האחרונה האורולוג ביקש לבצע בדיקה מיקרוסקופית. כמות ההיטרוציטים ההדיקת המקלון היתה 150 ואילו תוצאת המיקרוסקופית היתה 1~5 שהבנתי ממנו שזה ברמב תקינה. שאלתי היא האם יכול להיות כזו סטיה בין תוצאות המקלון למיקרוסקופית ואם כן מה יכול לגרום לטעות המקלון. תודה מראש תומר
המקל הוא די לא מדוייק והבדיקה המדוייקת היא אכן זו שערך כלך האורולוג