בעיית וריקולציה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך! אני בן 19 לפני גיוס. לפני כחודשיים אחרי שחשתי זמן רב בכאב באשך שמאל נבדקתי אצל אורולוג והוא מצא שיש לי מה שנקרא "ואריקולציה". הוא שלח אותי לעשות בדיקת זרע ואולטרה סאונד. האולטרה סאונד אישש את הואריקולציה ובדיקת הזרע לא השביעה את רצונו של הד"ר לצערי. הוא שלח אותי לבדיקה חוזרת ואמר שיתכן שהיא לא היתה תקינה עקב הואריקולציה. בנוסף הוא אמר לי לחשוב כבר על ניתוח. הייתי רוצה בבקשה לשמוע את דעתך בנושא: הקשר בין בדיקת הזרע לואריקולציה, סיכויי העקרות, הניתוח... בתודה מראש!
רק בדיקת הזרע למעשה משפיעה על ההחלטה בהנחה ששני האשכים שלך שוים בגודלם ולכן צריכים לדעת את הבדיקות לפני שאני נותן את חוות דעתי