שלום דוקטור!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מקווה שאתה זוכר אותי עדיין... מה נשמע קודם כל.. עכשיו לבעייתי...(שפיכה מוקדמת) כאמור אני על סרוקסט חצי כדור כל יום בינתיים שבועיים כבר אין איזהשהו שיפור מיוחד,גם לא חלה השפיכה ההפוכה שציינת,מחכה לתוצאות ועוד איזה שבוע אני אקפוץ לביקורת אצלך...זה נורמאלי שאין שיפור מיוחד בזמן עד להגעה לאורגזמה? נ.ב.... מה שכן הכדורים האלה כבר לא משפיעים עליי מבחינה של כאבי ראש וסחרחורות שהיה לי בהתחלה,התחלתי לחלום גם שוב משום מה לאחר תקופה ארוכה שלא הייתי זוכר את החלומות שלי..
אז קודם כל חלומות נעימים שנית - הזמן יגיד - בינתיים אני עוד לא מודאג מחוסר השפעה כי עבר מעט זמן ומחכה לראות אותך
אז אולי במקום 10 מ"ג כדור שזה רק חצי אני אקח שלם?