UPJ OBSTRUCTION
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 41. לפני 3 שנים אובחן אצלי upj obstruction בכליה שמאל. אחוז התפקוד של כליה שמאל 30% עם התרוקנות ירודה מאוד. בחודש האחרון אני מרגיש כאבים באיזור המדובר. שאלותי: * האם הניתוח מסוכן ומה אחוזי ההחלמה? * האם רצוי "למשוך" את המצב עד שהכאבים יהיו בלתי נמנעים ואז להתנתח? * אם אני אתנתח אני מעונין ניתוח פרטי ולכן היכן אני מוצא אורולוג מומחה בתחום זה ובעל נסיון בניתוחים מהסוג הזה? יש לציין שאני מפחד מניתוח והאם יש אלטרנטיבות? בברכה
יש להוסיף שגודל כליה שמאל גדול מאוד(נצפתה בצילום U.S.) לאור ההיצרות והם יתכן שהיא תגדל עד שחלילה תתפוצץ