עזרה...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נשואה טריה עם סכרתי (נעורים) ויש לנו בעיה... אנו לא מצליחים לעשות יחסיי מין ! עד שאנו מגיעים לחדירה ואז הוא אומר שהוא לא יכול מאחר והאיבר כבר לא מספיק טוב!! ואם הוא כבר הצליח לחדור אז אנו לא מצליחים להגיע לאורגזמה. אחרי אינספור נסיונות (די מייאשים) אני צריכה עזרה נואשות!!!! תודה לתשובה
לא את צריכה בדיוק עזרה אלא בעלך - והדבר צריך להיעשות בעזרת בדיקות הורמונליות נוירולוגיות בדיקות זרימת הדם בעורק הפין ועוד. הוא פשוט צריך ללכת להיבדק