שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 22 ובערך ממתי שאני זוכר את עצמי יש לי עקמת בפין. זווית הזקפה שלי היא בערך 180 מעלות לעומת תשעים המעלות הנורמליות אצל כ"א. עד עתה הדחקתי את זה, ועכשיו לאחר שסיימתי צבא , אני מעוניין לטפל בזה. מה עלי לעשות? מה דרכי הטיפול הנדרשים? ניתוח? טיפול תרופתי? האם יש פגיעה בתפקוד כתוצאה מטיפול\ניתוח? בתודה מראש..
הטיפול הוא ניתוח ואפילו מאוד מאוד פשוט. נשמח אם אתה באיסורנו - לראות אותך ולהסביר לך עליו ועל הכל - אנא פנה לליאורה - 048542693 ותגיד שכתבת לי והיא כבר תסדר לך פגישה