דימום מהקטטר לאחר סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אבי עבר ביום רביעי 3/12/03 ניתוח להסרת הערמונית עקב סרטן הערמונית (מקומי) בביה"ח תל השומר. הוא הוא השתחרר שבוע ימים לאחר מכן במצב טוב וכמובן הוא מקבל טיפול אנטיביוטי והוא מחובר לקטטר הבעיה היא שכל פעם שהוא זז או קם מהמיטה יוצא לו דם מהקטטר האם זה נורמלי להמשיך ולדמם כך כל פעם שהוא זז ועד מתי הדימום אמור להמשיך. האם אתה ממליץ לראות אורולוג? בברכה יעל
לא להתרגש מדימום לאחר מספר ימים של הניתוח. זה סביר מקובל ויעבור