בעיית זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שבוע טוב, הריני בת 35 לאחר 2 לידות (הריונות ספונטניים, האחרונה לפני 3 שנים), מתקשה להקלט שוב -נמצא זרעים בודדים בתנועה טובה וישרה אצל הבעל, האם לאור העובדה שנקלטתי בעבר ללא התערבות רפואית למרות מצב הזרע הקסטרופלי של בעלי(גם אז נבדקנו), כדאי להמתין עם ענייין ההפריה? מה ם סיכויי להקלט בהפריה חוץ גופית?
חוץ גופית סיכויים טובים מאוד וזה לא כל כך נורא בהתחשב בעובדה שיש לך שתי לידות אבל תזכרי שאין השתתפות קופות לאחר 2 לידות - לא יודע איך תעשי את זה האם הבדיקה של בעלך הייתה חד פעמית? אולי כדאי שייבדק שוב