בעיה במתן שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחורה בת 24 ובחודשים האחרונים סובלת מתכיפות במתן השתן. אתמול זה הגיע לכ 5 פעמים בשעה. לפני השינה, באמצע ואיך שהתעוררתי. כשאני לא משתינה יש לי גירוי להשתין. צבעו של השתן נורמלי. לפני שנה היו לי 2 דלקות בדרכי השתן. אחת היתה מלווה בשתן אדום וטופלתי אז. אין לי סוכרת. (בדקתי היום) ועשיתי בדיקת שתן שגם היא בסדר. האם כדאי לי לפנות לאורולוג? מה אני יכולה לעשות? הבעיה מטרידה אותי מאוד. בנוסף לזאת, אני משתמשת בגלולות למניעת הריון כבר מספר שנים ואני בחודש החמישי ללקיחת ראקוטן. אשמח לשמוע את עצתך.
לאורולוג בטח שכדאי אבל הייתי רוצה לדעת על תרבית חוזרת ותרבית מהנרתיק כולל לפטריות