בדיקת זרע+תרבית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, לצורך בירורים של אי-כניסה להריון, בעלי נשלח לבדיקת זרע. 1. האם יש צורך גם בתרבית או שמספיקה בדיקת זרע? רופאת המשפחה נתנה הפניה רק לבדיקת זרע ורציתי לדעת אם חשוב לחזור ולבקש הפניה גם לתרבית. 2. כמה ימים לפני הבדיקה צריך "להתנזר"?. עקב מחלה שלי לא קיימנו יחסים כבר מעל שבוע. האם בעלי צריך "להתרוקן" כמה ימים לפני הבדיקה כדי שיהיה זרע "טרי"? תודה!
בשלב זה לא צריך תרבית - ו- שלושה ימים זה מספיק והמידה הנכונה מה שלא ברור לי רק מה זה ענין של רופאת המשפחה שלכם ולמה היא לוקחת על עצמה את הבירור