היפוספאדיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר לין שלום אני סטודנטית לרפואה,והיום בעת ביקור במחלקה אורולוגית הגיעה תינוקת בת 6 חודשים ממחלקה גניקולוגית עקב זיהום ואגינאלי(איו עדיין תשובה מיקרוביולוגית) היא נשלחה למחלקה עקב היפוספאדיה ואולי בעיות אנומאליות אחרות במערכת השתן שהן גורמות לזיהום הואגינאלי(רק לציין שלתינוקת יש משקל עודף ו HYPOINSULINEMIA) מכיוון שלא יצא לי לראות את התינוקת,קשה לי להבין,ואשמח אם תסביר לי איך יכול להיות היפוספאדיה אצל ילדה,איפה בדיוק מסתיימת האורטרה?אני מבינה איך זה נראה אצל בנים(יותר קל לדמיין) בתודה סטודנטית
לא יכול להיות באמת