שלפוחית היפוטונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד"ר לין.אתה זוכר את סיפורי אני מקווה.לאחרונה יש לי בעיות זיכרון וריכוז.אני כל הזמן מתמודדת עם בעיית הצנתור ומנסה לשמור על שעות קבועות.בנוסף יש דלקות ובעיות רבות.זה ממש מפריע לי ריכוז.אני שוכחת המון דברים.לא מרוכזת וחייבת להסתכל כמה פעמים אם סגרתי את הגז.האם זה לפי דעתך נוגד לפגיעה?אפשר לקשר בין העניינים מבחינה משפטית?יש פיתרון לבעיית הריכוז(רק לא כדורים) והזיכרון? אנא תשובתך המקצועית
לקריאה נוספת והעמקה
בנושא הריכוז והזיכרון לא יכול לתת לך חוות דעת מקצועית אלא מציע לך לפנות למישהו באמת שמתמצא בנושא לגבי התביעה המשפטית והקשר אז בהחלט כן אפשר למצוא קשר