הזרעה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין!!! כאמור שלחתי לך כבר שאלה בנושא ווריקוצלה ועדיין לא קיבלתי את תשובתך... רציתי גם לדעת מה סיכויי ההצלחה בהזרעה אם לגבר יש 13 מיליון לאחר השבחה? האם יש סיכוי בכלל להכנס להריון? או שזה ממש מיותר? אשמח אם תענה לי על שאלתי זו וגם על שאלתי שנשלחה לך ב - 25.11.2003 על הווריקוצלה.
לגבי השאלה ב-25 אני אראה ואסתכל ואענה לגבי השאלה הנוכחית - הרי הכל סטטיסטיקה סיכויים יותר טובים עם 20 מליון ויותר מאשר עם 13 מיליון אבל מספיק כזכור זרע אחד להיפגש עם ביצית אחת כדי ליצור הריון - וזה מה שעושים בהפריה - וכאן יש 13 מיליון אפילו בשיטה נורמלית בלי השבחה זה יכול לעבוד