פיריון וכדורי ארגעה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הסברת למישהו לפני זמן מה : שכתוצאה מלקיחת כדורי ארגעה מהיותר חזקים יכול לקרות שילוב של שני דברים א) ירידת ליבידו גדולה ( שהיא מדרך הטבע ירידה " בגמירה") ב) שאולי לאנשים מסוימים חלק " מהגמירה" יילך/יישפך אחורה (לא יצא רגיל) עד כאן הבנתי נכון ??!!
נכון
ואם מדובר בפיריון ? אז האפשרות שלאדם בריא לחלוטין !!! ( צעיר ובריא) ופורה בהחלט , ממוצע ומעלה! למרות הכדורים החזקים, האפשרות שלא יוכל להפרות היא נמוכה מאוד!!!!!!! כך הבנתי. שלאדם כזה בריא ופורה ( למרות הכדורים) משהו מהגמירה ייצא.וזה מספיק ושוב מדובר באדם פורה (בדוק.-)