תרביות שליליות,מונורול עזר, ועכשיו חזרו הסימפטומים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 33, בריאה בד"כ. 12 יום סבלתי משריפה חזקה בזמן מתן שתן ועד שעה אחרי המתן . לפני השתן אני מרגישה דחיפות וקושי להתאפק. 2 תרביות שתן יצאו שליליות. הלכתי לגניקולוג, הוא אמר שהוא לא רואה דלקת בנרתיק ולכן, שלמרות התרבית השלילית, אקח מנה חד פעמית של monorul (fosfimycin). לקחתי אותה לפני 6 ימים, וכל הסימפטומים נעלמו. והנה יום, חזר לצרוב לי בשתן. אני מבולבלת. מה זה יכול להיות? עוד אציין שלא קיימתי יחסי מין מזה כ- 3 שבועות, כדי למנוע את הסיכוי שזה גורם את זה.
ı would do another urıne culture after that returrn to the same drug and waıt for the answer