המטוריה. מה זה?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הוספתי בהודעה ההיא. הנקראת כאבים בשלפוחית השתן. שוב תודה.
האם את שואלת עכשיו בנפרד על המטוריה?
שלום דר לין וסליחה על הבלגן. כתבתי את רוב השאלה בהמשך לדיון ההוא מספטמבר, שהכותרת שלו" כאבים בשלפוחית השתן." מאחר שלא הייתי בטוחה אם תראה זאת , הוספתי שאלה לחוד. בקיצור, הרופאה המאד לא אינטראקטיבית שלי, זימנה אותי לציסטוסקופיה כמו שהבטיחה, ובסיום הבדיקה אמרה שבגדול אין ממצא המסביר את הכאבים.שבנתיים חלפו, (את זה היא לא ידעה, פשוט בגלל שלא שאלה...) עכשיו קיבלתי ממנה בדואר הפניה ל"שתן לציטולוגיה שלש פעמים" ובשורת הדיאגנוזה כתוב "המטוריה". מהי הדיאנוזה בעברית? ומהי הבדיקה? תודה ענקית על היחס, תשומת הלב והתמיכה.