הטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מצטער להטריד את אנשי הפורום ודר רן לין שוב עם בעיותי רציתי לדעת אם ישנה איזה תכניקה מסויימת להטלת שתן ? כלומר אולי יש מקום בגוף שצריך ללחוץ או להרטיב על מנת שיצא שתן כמו כן האם לחיצה ומעמץ שרירי הבטן עד הוצאת שתן ,הבנתי שזה לא מומלץ האם זה נכון אני שואל שאלה זאת מכיוון שאני סובל ממחסום פסכולוגי,והדבר מתבטא שבנסיבות מסוימות ,גם אם אני צריך מאד להטיל שתן אני כאילו מתאפק ,ולא יעזור כמה אני ינסה אשמח גם לשמוע אולי על כדורים או דברים טבעים שגורמים להטלת שתן (חוץ ממים)
שפשוף הבטן התחתונה בתונותסיבוביות ולחיצה קלה על האיזור מעל אבר המין - בכף היש לעומק הבטן יעשה את הטריק