עקמת הפין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה רבה על תשובתך מלפני יומיים לגבי תינוק עם פין עקום. אני בהחלט חוששת שהמוהל התרשל. אתה מציין שיש אפשרות לתקן בניתוח. תוכל בבקשה : 1-להרחיב על הניתוח ומתי מומלץ לעשותו. 2-האם יתכן שהתופעה תעלם עם הזמן? 3-מדוע שאלת על התרשלות המוהל? נ.ב: הראתי את איבר התינוק לרופאת טיפת חלב ולרופא הילדים ושניהם ביטלו את הענין על הסף אבל אני ומשפחתי משוכנעים שהפין שלו נוטה הצידה. האם יתכן שזו תופעה נפוצה ולא כל אברי המין הגבריים ישרים? שוב תודה רבה אמא מודאגת.
מאוד יכול להיות שזה באמת לא רציני כפי שאמרו לכם אבל - כפי שאמתי אני מציע לגשת לאורולוג ילדים - ומקסימם תהיו במעקב שלו. הדרך לתיקון היא פשוטה והיא ניתוק האיזור שכאילו מחבר ומכופף את האבר