כאבים באשך - האם וריקוצלה מלווה בכאבים?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, ניגשתי לרופא המשפחה לאחר שהרגשתי כאבים באשך שמאל עם הקרנה לרגל שמאל. במישוש אני מרגיש מעין גוש רך מתחת לאשך הנ"ל והכאבים מופיעים בדיוק מאיזור זה. הרופא שלח אותי לבצע US + הפנייה לאורולוג. לדעתו זה אינו גוש, יכול להיות שזה וריד אך עדיף לבדוק העניין ב-US. (לצערי התור ל-US נקבע רק לסוף החודש ובינתיים אני משתגע מדאגה) שאלתי היא במידה וזהו וריד או תופעה של וריקוצלה למה יש לי כאבים מהאיזור הזה? כלומר האם תופעה של וריקוצלה מלווה בכאבים ? בתודה יורם
כן זה יכול להיות ויכול להיות בקע. אם זה רך זה לא גוש ועל זה אתה יכל להיות רגוע
תודה על התגובה המהירה והמעודדת, האם ב-US ניתן לקבוע בוודאות מה הבעיה ? במידה ואכן כך (וריקוצלה או בקע על אף שהאשכים לא נפוחים) האם יש טיפול להרגעת הכאבים בשני המקרים ? שוב תודה, יורם