תודה לד"ר לין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי להודות לך, גם על הענותך המהירה, בסבלנות ובענייניות לפניות של הגולשים בפורום, וגם תודה אישית - כי למעשה, בזכות תשובה שענית למישהו לפני מספר חודשים, נודע לי על פרופ' ברטוב (כתבתי על זה כאן בתשובה למישהי לפני כמה ימים) - זה התחבר לעוד מידע שקיבלתי ולאי שביעות רצון מהטיפול שקיבלנו עד אז, והיום, אנחנו בתחושה שאנחנו בדרך הנכונה (אחרי הזרעה ומחכים בקוצר רוח לתשובה...) - לאחר שיקול דעת רחב, בדיקות יסודיות והתייחסות רצינית ביותר. אז, תודה רבה - אנחנו שולחים לך זר פרחים וירטואלי.