ציטוסקופיה שוב !
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר רן שלום וערב טוב ! מצטער חזרתי באיחור. המחשב שלי נדפק והיה צריך לפרמט מהתחלה ולהתקין הכל מחדש. תודה על תשובתך ועל הרעיון. אם הבנתי נכון (ואני ממש לא בתחום), מדובר על חדירה חיצונית דרך חלל הבטן ? החשיבה שלי היא טכנית כמובן, לנסות לשפר את הבדיקה המקובלת: להעתיק את מה שייצר הטבע ז"א לייצר צינורית דקה מאוד מחומר אלסטי בדיוק בצורת פין, עם דופן כפולה. אחרי שמחדירים אותה פנימה דרך השופכה אל תוך השלפוחית אפשר לנפח אותו באויר או בנוזל, בדיוק כמו שהפין מתמלא בדם בעת הזיקפה. דרך המנהרה שיצרנו והרחיבה את השופכה אפשר להחדיר את הציטוסקוף בלי להכאיב, דימומים, צריבות וסבל מיותר לפצינט. אם אני בכלל לא בענין, או שנמאס לך ממני תן קריאת כיוון. בהערכה על התייחסותך הרצינית לכל הפונים. שלך עוזי
אין דבר שלא מעניין ואני לא יודע אם אתה בכיוון או לא - אבל אפשר לתת עליו את הדעת ולראות ם זה יעבוד או לא - כמובן צריכים אז להמציא מכשיר אופטי שיתאים לזה
עוזי.אני רואה שאתה סובל.אתה יכול לכתוב מה קרה?למה אתה עובר כל כך הרבה בדיקות?אולי אני יכולה לעזור.אני עם השלפוחית האטונית