PSA 48
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור לין שלום, לסבי בן התשעים יש PSA 48 . הוא מטופל ב Xatral (2.5 מיליגרם). סבי מתלונן כי יש לו גירוי להטלת שתן בתדירות גבוהה אך השתן מועט (טיפות). הייתי מעוניין להוועץ בך בדרכים לעזור לסבי. בתודה מראש, אביב.
לא צריך לבדוק PSA בכלל כי באמת יכול להיות שיש לו ברטן ערמונית אבל זה לא כך רלוונטי PSA שלו יש לו קרוב לודאי ממאירות בגילו - ובגיל שלו הייתי מתחיל טיפול הורמונלי בכל מקרה - בלי קשר לממצא הסטולוגי - ועל ידי כך מכווץ את הערמונית ומאפשר השתנה טובה יותר- יחד עם הקסטרל שאפשר להגביר אותו אפילו ל - 10 מג בלי חשש - והוא ישתין כמו ילד קטן