ניתוח לתיקון וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לגבי הניתוח לתיקון וריקוצלה, עבור בעלי,(בן28 עם בעיה בשני האשכים ). מה עדיף מבחינת פחות סיכונים, ושיפור באיכות הזרע: ניתוח אומבילטורי או ניתוח מן הסוג הישן? האם יש הבדל בסיכונים בניתןחים בשונים? ןאם תוכל למנות אותם בבקשה?! (או שאולי בכלל עדיף לנסות הפריה חוץ גופית מאחר ואיכות הזרע מאוד נמוכה?) תודה רבה מראש :-)
ראשית עדיף הניתוח\שנית הלפרוסקופיה עדיין לא תפסה תאוצה לגבי האמבולקטומיה - לא יודע מה להגיד לך אני אישית לא אוהב את זה כמו את הניתוח שהוא ממש קל ופשוט לשני הצדדים - אבל אנשי הרנטגן יגידו לך בדיוק את הדברים ההפוכים למען האמבולקטומיה