פרוסטטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר אני בן 68 מאוזן בנורמיטן 50 סימוביל 20 וקסטרל 5 . אני פעיל הולך הרבה ברגל וגם פעיל מינית כפעמיים בשבוע. יש ימים שאני משתין ללא הפרעות ובלילה אני קם פעם אחת ויש ימים עם הפרעות בהשתנה וקימה 3-4 פעמים בלילה . יש לציין שמעולם לא אושפזתי בבית חולים . האם יש אלטרנטיבה לניתוח ? לתשובתך אודה.
על פי התיאור הזה - למה אתה בכלל חושב שאתה צריך ניתוח? על פי כל הקריטריונים אם תישאר ככה תחיה עד 120 בלי ניתוח
אני בקבוצת סיכון. אבי ניפטר מסרטן הערמונית . עושה בדיקות פי.סי איי. כפעמיים בשנה.ליפני חצי שנה התוצאה היתה 2.7 היום קיבלתי תוצאה 8.75 ניבהלתי. מה צריך ליהיות הטיפול ? לוקח קדקס 1 מג ליום מזה 4 שנים.
אני בקבוצת סיכון. אבי ניפטר מסרטן הערמונית . עושה בדיקות פי.סי איי. כפעמיים בשנה.ליפני חצי שנה התוצאה היתה 2.7 היום קיבלתי תוצאה 8.75 ניבהלתי. מה צריך ליהיות הטיפול ? לוקח קדקס 1 מג ליום מזה 4 שנים.