בדיקת PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר' שלום! בעלי , בן 55 חולה סכרת (בצורה קלה) עובר כל 4 חדשים בדיקות מעקב. כל הבדיקות -תוצאותיהם מצויינות, אך בדיקת הדם הראתה לפני 4 חודשים שה-PSA הוא 3.0 וכעת בבדיקה שיגרתית נוספת ה-PSA 3.5 . לפני 4 חדשים נשלח לבדיקת אולטרסאונד שהיתה טובה ללא כל מימצא. בעקבות עליית הערך, מה עליו לעשות? אני מאד מודאגת (הוא כלל לא). האם תוצאה זו מצריכה בדיקות נוספות? באיזה ערך, יש כבר חשד לסרטן הערמונית? מצפה מאד לתשובתך שושי
כלום לעשות בדיקה בעוד שנה אפילו לא לפני