תודה - ושאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראשית תודה רבה על התשובות המהירות (אהבתי את אחי .....) הפורם מנוהל בצורה מקצועית ורצינית כל הכבוד על כך . המלצת על מספר פעולות לטיפול בבעיה , איך פונים לרופא בעדינות ומבקשים לבצע את הבדיקות כך שלא יפגע או משהו בסגנון ? יש רופאים שלא אוהבים את בקשות של החולים ...................במיוחד רופא מומחה תודה
הממ.... אני דווקא בעד הגישה הישירה אבל אין בעייה - תעטוף את זה בסימפטומים - ותכוון כאילו- רוצה בדיקות שתן דם אולי בדיקות נוספות וכאלה