שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' לפני כ4 חודשים פניתי לאורולוג בשל צריבה במתן שתן , קיבלתי אנטיביוטיקה מסוג דקסו משהו במשך 7 ימים ,הטיפול לא נתן מענה לבעיה ... ביצעתי מספר בדיקות שתן + תרבית ללא תוצאה . יש לציין כי יש עדיין צריבה ותחושה לא נוחה גם ללא מתן שתן , אולי מעט הפרשה שקופה וגם לובן בפתח השופרה (לא הפרשה ). לא היה שינוי בהרגלי המין (נשוי מעל 10 שנים ) מה עושים ??.? תודה על תשובתך
הייתי חוזר על כל הבדיקות כולל מבדק 4 כוסות - תרבית הפרשה וזרע חשובים כמובן. שתיה מרובה ושמירה על נידיון בעת קיום יחסי מין הכרחיים
תודה על תשובתך ראשית אני לא מבין מה זה מבדק 4 כוסות שנית אין אפשרות "לתת" דגימה של הפרשה לתרבית , אין כמות מספקת . תודה
מה זה 4 כוסות ??