אבנים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 6.5 חודשים אובחן לפני כחודשיים כסובל מאבנים בכליות פנינו לנפרולוג ואורולוג . במהלך החודשיים קרו מספר דברים: בצענו בדיקות דם ושתן כאשר הלא תקינות: קראטינין בדם:0.31 פוספורוז בדם:8.1 ph בשתן:8.0 pth: 8 פרולין:.(ח.אמינו) 30.5 אוקסלט באיסוף שתן 5.4 ובבדיקה אחרת 4.7 עשינו אולטראסאונד והאבנים גדלו ואח"כ נשארו אותו גודל היה זיהום אחד בדרכי השתן האם לפנות בדחיפות לאורולוג או נפרולוג?(יש לו תור לנפרולוג חודשיים ולאורולוג ארבעה למי לפנות קודם מבין השניים? האם לתת לו לשתות מים מינרלים או רגילים?
מים מינרליים זה מצויין ושניהם צריכים לראות אותו במשותף - האורולוג יצטרך לפתור את בעיית האבן והנפרולוג להמשיך ולטפל בילד