Erythrocytes
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מאוד מודאג לאחר שבבדיקת שתן (במסגרת בדיקות כלליות שאני עושה פעם בשנה)התגלה אצלי Erythrocytes ברמה של 250 כאשר גבול הנורמה זה עד 10. מה זה אומר? עשיתי בדיקה חוזרת והתוצאה זהה .
אז השלב הבא הוא ביצוע אולטרסאונד של הכליות ודרכי השתן ושתן לציטולוגיה.
בבדיקת שתן כללית, כל התוצאות היו טובות או בנורמה חוץ מ-erythrocytes שהצביע על 150, מה משמעות הדבר? אני בת 41
רציתי לציין, שניגשתי לבדיקה לאחר שהתחיל לגרד לי בכל הגוף, בצורה מחרידה, ויצאו לי פצעונים בגוף,