כוויה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נשוי, אין לי קשר מחוץ לנישואים וגם לאשתי לא. זו לא הפעם הראשונה שלאחר מגע מיני יש לי מעין "כוויה" באיבר המין. הוא אדום, דלוק ומעין כואב-מגרד. בעבר כבר קרה לי כך ונטיתי לחשוב שזה תגובה של העור לנוזלי האישה או לחיכוך, וזה גם עבר תמיד מעצמו לאחר מספר ימים. הפעם זה חמור במיוחד: ממש כעין כוויה, העור נראה כמו לאחר כוויה ואף הצטלקות, וזה נמשך כבר יותר משבוע. מה זה יכול להיות? תגובה אלרגית לנוזלי האישה? חיכוך? מחלת מין?
מחלת מין זה ממש לא אבל חיכוך כנראה שכן - בהחלט שווה לראות האם אין לך פטרת או לאשתך - ולכן ממליץ ששניכם תפנו לרופא עור לביצוע משטח