בדיקת זרע ?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, מזה חודשיים אנו "מנסים" (אישתי) להכנס להריון ולבנתיים ללא תוצאות, האם יש סיבה להתחיל לחשוש ? ואם כן אז: האם יש אפשרות או רצוי לקחת ויטמינים לשיפור הזרע ? כיצד עלי לדעת אם אני צריך בדיקת זרע ? מה ההליך לביצועה ? וכיצד היא נעשית, בפועל (האם זה מביך ? ועוד... ) ? בברכה עדי (הביישן)
לעשות בדיקת זרע אתה תמיד יכול - הבדיקה מבוצעת במעבדה אחרי 72 שעות מניעה - 3 ימים - ונעשית על ידי הוצאת זרע ידנית - אוננות - כאשר מבקשים שזה יהיה על יבש ולא בעזרת רוק או קרם. הבדיקה מאוד פשוטה ונותנת ערכים המובילים להערכה האם הזרע פורה או לא