תודה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שאלתי לגבי הוריקוצלה ואתה הפנת אותי לאתרים מצויינים בענין. שאלתי היא האם בארץ מבוצע ניתוח בשיטת ה embolization? היכן מבוצע הניתוח? בבית חולים ממשלתי? האם יש חשיבות לכך שיש לי או אין לי ביטוח משלים? רופא אורולוג הוא זה שמבצע את הניתוח, למיטב הבנתי. כמה זמן אורך הניתוח? מהי השיטה המועדפת לדעתך לביצוע הניתוח מבין השלוש המוצעות באתר? (רגיל, לפרוסקופיה, אימובלזציה) האם יש תחתון מיוחד שמשפר את הוריקוצלה וכך נוכל להכנס להריון ?
בכל מרכז רפואי בארץ אפשר לעשות אמבוליזציה - זה נעשה ברנטגן ולא על ידי אורולוג - שיטה טובה - לא מומלצת על ידי עקב סיבוכים שלה - מצד אחד - והקלות של הניתוח מצד שני - אני לכן גם חושב שלפרוסקופיה אינה במקום לניתוח הזה - פשוט מיותר ולכן לא תפס בעולם. למעט לפרוסקופיה - שני האחרים לא צריכים משלים