בקע או שבר?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אין לי מושג אם זה הפורום המתאים ? אני אנסה בכל זאת, יש לי כאבים שבוע בבטן התחתונה ואני מרגיש כאבים מכיוון שק האשכים שלי (הצד השמאלי) יש לציין שאני גם עם קלקול קיבה (שלשולים)הייתי אצל רופא המשפחה אמרתי לו שאני מרגיש כאב אחר בבטן אבל הוא אמר שיש לי בטן רכה . א.לאיזה רופא פונים ב.איזה סימנים יש לשבר או בקע מפשעתי(נדמה לי שאני מרגיש עוד חתיכה קטנה בשק האשכים השמאלי) אני בן 32 אב לשלושה ילדים תודה
אז זה באמת חשוב לדעת אם יש לך בקע או לא - והאם הממצא בשק האשכים זה ממצא של בקע או לא - אבל את האבחון הזה - ממש לא אתה עושה והאבחנה המבדלת חשוב שתיעשה על ידי רופא כירורג - המתעסק יותר בבקע - או אורולוג - המתעסק יותר במממצאים של האשכים - זה מפנה לזה במידה והוא לא מוצא את ההקשר שלו.