בדיקת זרע ומשמעויות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אשתי ואני מתכננים להכנס להריון. ביצעתי בדיקת זרע עקב המלצת רופא הנשים של אישתי (לאחר שסיפרתי שהיו לי ניתוחי שבר בשני הצדדים בגיל 5). התוצאות: volume: 2ml Concentration: 9 milliom Motility: after 1 hr - 26%, after 4 hr - 14% Grade of motility: after 1 hr 1-4, after 4 hr 1-3 Vitality: after 1 hr 65%, after 4 hr 59% Normal morphology: 10% אני מבין שהתוצאות נמוכות בהרבה מהנורמה - מה המשמעות לגבי כניסה להריון? האם יש משמעות לעובדה שלא קיימתי יחסי מין 6 ימים לפני הבדיקה? האם יש משמעות לעובדה שאני עושה ג'קוזי 3 פעמים בשבוע לאחר אימוני שחייה? האם כדאי לחזור על הבדיקה? תודה רבה!
תוצאות נמוכות אכן - אבל בוא תחזור על הבדיקה בתנאים נוים ורק 72 שעות של מניעה