בדיקת זרע - קצת הסברים בבקשה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהנחה (יותר נכון בידיעה) שכל שאר הנתונים בסדר, מה זה אומר? אחוז תנועה- 42% (טובה-2%, בינונית-25%,איטית-15%) אחוז צורות פטולוגיות-62% (ראש-18%,בינים-28%,זנב-16%) ועוד 3 שאלות- אם 42% בתנועה, האם זה אומר שהיתר (58%) ללא תנועה? מה זה אומר צורות פטולוגיות? ומשמעות 3 הקטגוריות? האם רק ל 2% מהזרע יש סיכוי להגיע בצורה תקינה למפגש המיוחל עם הביצית?
שמע הנתונים של זרע נורמלי לחלוטין הם - לא שכל הפרמטרים תקינים במאה אחוזים - אלא יש אחוזים מסויימים בכל פרמטר שאינם תקינים. הערכים הנורמליים הם גם בטווח מסויים שמעליו ומתחתיו ישנם ערכים שאינם נורמליים. הערכים שלך - סבירים. אולי יש לך יותר מידי פתולגיים - או שתנועה מעט יותךר מידי בינונית - אבל הסך הכל לא נוראי
לא כ"כ נוראי ז"א שאפשר להכנס להריון בלי כל מיני טיפולים וכו'?