כיס שתן נוירוגני
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב.מזמן לא כתבתי לך.תודה על תשומת הלב. רציתי לברר כמה דברים:מה זה שרושם האורולוג המומחה :כיס שתן נוירוגני.ודבר שני יש לי ריח שתן של אקונומיקה.השאלה האם הסיבה זה ג'ל העזרקאין לקטטר?או סיבה אחרת.עשיתי בדיקות שתן הכל תקין(אני ניגשת לבדיקות באופן קבוע כל שבועיים) .יש לציין שצבע השתן שקוף לגמרי.זה טוב או רע?תודה ממתינה בקוצר סבלנות.
אני לא בטוח יותר יכול להיות שיש איזה שהוא זיהום ושווה לעשות תרבית שתן
תרבית שתן שלילית התבצעה לפני יומיים.מה לגבי כסי שתן נויורוגני מה הכוונה?
בדרך כלל הבעייה היא יותר של זיהומים מכל דבר אחר - לכן רציתי לראות האם מה שאת מתארת הוא על רקע של זיהום. הייתי חוזר ל התרבית - שתיה מרובה וטיפול הכי נקי שאפשר בכל הנקוזים האלה