דלקת בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 37 ויש לי דלקת כרונית בערמונית ע"י אורולוג.לאחר כשנב וחצי יש לי כאבים באזור פי הטבעת והרגשה של לחץ על פי הטבעת לאורך כל היום.יש לי שאלה האם זה קשור לדלקת הערמונית ואם כן מה אפשר לעשות אני היום לא מקבל תרופות כלשהן ולפני כחצי שנה בדיקת השתן תקינה ובבדיקת אולטרה סאונד הערמונית בגודל רגיל ושארית שתן 54 סמ"ק.
דלקת על ידי אורולוג? מה זאת אומרת? התיאור שלך אכן יכול להיות מתאים לדלקת של הערמונית - אני מתכוון לתיאור הכאבים - אבל יעזרו גם בדיקות התרבית שתעשה תנסה את מבדק 4 כוסות - האורולוג שלך יודע מה זה. ועל פי זה נדע בדיוק
אהלן יוסי מצטער לשמוע על סבלך אבל גם אני סובל מאותה בעיה כ-20 שנה ללא פתרון אז אם אתה רוצה " לשתף חויות" הנך מוזמן לכתוב לי או להתקשר זאב